- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Apartamenty Mój Sopot (AMS) Piotr Podgórski siedziba 81-767 Sopot ul. Bohaterów Monte Cassino 39/8; NIP: 585 140 52 60, firma świadcząca usługi najmu apartamentów.
Tel. +48 796 395 277, email: apartamenty@moj-sopot.pl - Regulamin określa warunki rezerwacji apartamentów zamieszczonych na stronie moj-sopot.pl oraz określa zasady korzystania z nich podczas pobytu.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu.
- Apartamenty Mój Sopot (AMS) Piotr Podgórski siedziba 81-767 Sopot ul. Bohaterów Monte Cassino 39/8; NIP: 585 140 52 60, firma świadcząca usługi najmu apartamentów.
- REZERWOWANIE APARTAMENTU
- Rezerwacji można dokonać za pomocą:
a) strony internetowej moj–sopot.pl
b) telefonicznie – pod numerem tel. +48 796 395 277
c) e-mail – wysyłając wiadomość na adres: apartamenty@moj-sopot.pl - Po dokonaniu rezerwacji apartamentu, Klient otrzymuje informację zwrotną w postaci rezerwacji wstępnej, w której zawarte są informacje dotyczące płatności i terminu wpłaty zadatku.
- Rezerwacja jest potwierdzona w momencie otrzymania wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji.
Płatności można dokonać poprzez przelew bankowy na konto 56 1140 2004 0000 3702 8419 4365.
Brak wpłaty w terminie dwóch dni oznacza odstąpienie od Umowy oraz automatyczne anulowanie rezerwacji wstępnej. - Klient zobowiązany jest do zapłaty pozostałej część wartości rezerwacji najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką lub przelewem na konto (w chwili odbioru kluczy należy przedstawić potwierdzenie dokonania wpłaty).
- Klient może bezpłatnie odwołać rezerwację w terminie do 30 dni przed przyjazdem, wówczas wpłacony zadatek jest w całości zwracany. Odwołanie rezerwacji po tym terminie skutkuje utratą wpłaconego zadatku.
- Należność za usługę nie uwzględnia opłaty klimatycznej. Firma AMS Piotr Podgórski pobiera opłatę uzdrowiskową w wysokości 5,20 zł za dobę za osobę, zgodnie z uchwałą nr XXXIII/455/2013 Rady Miasta Sopotu z dnia 8 listopada 2013 r. Opłata uzdrowiskowa wynosi 50 % stawki ustalonej dla osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności (należy okazać dokument potwierdzający, że dana osoba jest osobą ze znacznym stopniem niepełnosprawności). Opłata uzdrowiskowa wynosi 10 % stawki ustalonej dla inwalidów i kombatantów wojennych (należy okazać dokument potwierdzający, że dana osoba jest kombatantem bądź inwalidą wojennym). Opłatę klimatyczną należy uiścić w gotówce wraz z należnością za usługę.
- Rezerwacji można dokonać za pomocą:
- ZMIANY W REZERWACJI / ANULOWANIE REZERWACJI
- W przypadku odwołania rezerwacji do 30 dni przed przyjazdem zadatek jest zwracany na konto Klienta.
- Jeżeli w trakcie trwania pobytu Klient dokona skrócenia bądź anulowania rezerwacji to nie ma możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za niewykorzystany okres.
- Firma AMS Piotr Podgórski ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę najmu. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od firmy AMS Piotr Podgórski, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacane przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
- ZAMELDOWANIE
- Klient zobowiązany jest do poinformowania firmy AMS Piotr Podgórski najpóźniej na dobę przed przyjazdem o planowanej godzinie przyjazdu do apartamentu drogą telefoniczną pod nr tel. +48 796 395 277 lub apartamenty@moj-sopot.pl.
- Przyjazdy gości do apartamentów możliwy jest od godziny 16:00 do 20:00.
- Zameldowanie w innych godzinach jest możliwe, uzależnione jest od dostępności danego apartamentu i musi być uzgodnione z obsługą firmy AMS Piotr Podgórski.
- Osoba dokonująca meldunku ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy Klient:
a) nie posiada ważnego dowodu tożsamości
b) znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
c) zachowuje się w sposób agresywny. - . Firma AMS Piotr Podgórski ma prawo podczas zameldowania w apartamencie do pobrania w gotówce kaucji zwrotnej w kwocie 500 złotych. Kaucja zwracana jest w dniu wyjazdu po wcześniejszym sprawdzeniu stanu apartamentu przez obsługę AMS Piotr Podgórski.
- WYMELDOWANIE
- Wyjazd Klienta z apartamentu odbywa się do godziny 11.00.
- Wymeldowanie Klienta po godzinie 11.00 jest możliwe, uzależnione jednak od dostępności danego apartamentu i musi być uzgodnione z obsługą firmy AMS Piotr Podgórski.
- Nieuzgodnione przedłużenie godziny opuszczenia apartamentu równoznaczne jest z zapłatą za kolejną dobę bez możliwości pozostania w nim.
- OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej obowiązującej we wszystkich apartamentach firmy AMS Piotr Podgórski w godzinach od 22:00 do 07:00. W przypadku zgłoszonej skargi bądź interwencji policji firma AMS Piotr Podgórski ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
- Palenie tytoniu jest zabronione we wszystkich apartamentach. Łamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji lokalu w wysokości 500 złotych.
- Pobyt zwierząt możliwy jest w wybranych apartamentach po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą firmy AMS Piotr Podgórski.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w apartamencie powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania obsługi firmy AMS Piotr Podgórski o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu.
- Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
- REKLAMACJA
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w trakcie pobytu dotyczącej warunków pobytu, standardów obsługi, innych czynników na które AMS Piotr Podgórski ma wpływ.
2. Reklamacje należy przesyłać na adres: apartamenty@moj-sopot.pl. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania przez Firmę. Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą mailową o sposobie załatwienia reklamacji.
4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma rekompensatę w wysokości proporcjonalnej do poniesionej i udokumentowanej szkody. - ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy najmu bez podania przyczyny.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83. Z ustawy tej wynika, że prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet nie ma zastosowania do usług w zakresie zakwaterowania.
Jeśli Klient wykonuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie powyżej 30 dni przed planowanym zameldowaniem, wpłacony zadatek jest zwracany.
Jeśli Klient wykonuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni przed planowanym zameldowaniem traci wniesioną opłatę rezerwacyjną – zadatek (30%).
Jeśli Klient wykonuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 1 dnia przed przyjazdem odwołania rezerwacji wyniesie 100% kwoty rezerwacji.
Odstąpienia od umowy należy dokonać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy. - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Firma AMS Piotr Podgórski nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody majątkowe lub osobiste poniesione przez Klienta lub osoby trzecie w trakcie realizacji Umowy.
- Firma AMS Piotr Podgórski nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy gości pozostawione w apartamentach.
- Firma AMS Piotr Podgórski nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament, przerwami w dostawie mediów (m. in. prądu, wody, c.o.).
- Rezerwujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z rezerwacją, umieszczeniem w bazie danych Klienta oraz w celach marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez klienta jest firma AMS Piotr Podgórski z siedzibą w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 39/8, NIP: 5851405260, REGON: 364077704. Dane te są przetwarzane tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji Umowy zgodnie z obowiązującym prawem polskim i ustawą o ochronie danych osobowych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy firmą AMS Piotr Podgórski, a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby firmy AMS Piotr Podgórski.
Pobierz regulamin